A level up BT-ről

2008-11-24 21:56:08

Cégtörténet

A level up Produkciós és Szolgáltató Betéti Társaság 1998-ban alakult, Szociodoxon BT néven. A vállalkozás döntően közvélemény- és piackutatással foglalkozott ekkor, elsősorban adatfelvételi munkák szervezését végezte nagyobb véleménykutató cégeknek (Szonda-Ipsos, Magyar Gallup Intézet, Millward-Brown) Borsod-Abaúj Zemplén, Heves és Nógrád megyékben.

A cég 2000 óta vállal önálló kutatásokat. Kutatási módszereink közt megtalálhatóak a hagyományos, papíros kérdőívek, web-alapú kérdőívek, in-hall tesztek, fókuszcsoportok, mélyinterjúk.

Szintén 2000-től foglalkozunk e-learninggel. Számos oktatási tartalomfejlesztésben vettünk részt, melynek során több mint 8000 animáció, és interaktív feladat elkészítésében segédkeztünk. Vállalunk módszertani szakértői munkákat, tartalomfejlesztést, de oktatási keretrendszerek teljes bevezetését is!

2004 és 2008 közt figyelmünk egyértelműen a digitális játékok irányába fordult. 2004 novemberében indult a level up, amely közel négy éven keresztül követte a hazai játékfejlesztés, illetve játékos közösségek híreit, eseményeit. Az elmúlt években több mint 150 adással jelentkeztünk, amelyek egytől egyig elérhetőek a levelup.hu honlapon. Emellett foglalkozunk casual játékok fejlesztésével, LAN-partyk, játék-rendezvények, illetve játékokkal kapcsolatos szakmai fórumok szervezésével.

Referenciáink

Közvélemény- és piackutatás:

Adatfelvétel

  • Szonda Ipsos, Magyar Gallup Intézet, Millward-Brown (1998-)

Kutatói feladatok:

  • Miskolci Egyetem (1998-2000)
  • Informatikai Kormánybiztosság
    • Családi Net PC tulajdonosok longitudinális attitűdvizsgálata (2000-2002)
    • Oktató CD-ROM előkészítése kismamák részére – kutatás (2001-2002)
  • Informatikai és Hírközlési Minisztérium
    • Hátrányos helyzetű rétegek Internet-felhasználási szokásai (2002)
    • Szakkollégiumok Internet-felhasználási szokásai (2002)
  • Információs Társadalom és Trendkutató Központ (2003, 2008)

E-learning:

  • Északmagyarországi Regionális Távoktatási Központ (2001)
  • BME-ELTE-Mimóza konzorcium (2002)
  • IBCnet Magyarország KFT. (2003-2004)
  • Eduweb Multimedia RT (2005-2006)
  • Kontis Hungary Kft. (2007-2008)

Videojáték / média:

  • EuroGamePort Európai Internetjáték KFT.
    • Jatek.hu és Jatekpark.origoplay.hu szerkesztése (2004)
  • level up produkció
    • televíziós magazinműsor a fix.tv-n (2004-2008)
  • level up online (2005-)

Játékokhoz kapcsolódó rendezvények:

  • Informatikai és Hírközlési Minisztérium
    • eMagyarország Roadshow online-játék megtervezése és lebonyolítása (2005)
  • Nemzetközi Médiakonferencia
    • Interaktív média szekció megszervezése, online közvetítés (2005, 2007)
  • Sensation Produkció
    • Európa Fesztivál online játékok megtervezése és lebonyolítása (2006)
  • Játékrendezvények: Gody Professional Series, Jetfly Légiharc kupa, Játék EXPO, World Cyber Games
    • Online közvetítések (2004-2007)
  • ProGamers Cyber Cafe
    • Rendezvények szervezése, marketing (2006)
  • Jövő Háza – Klikk 2.0 projekt
    • Szakmai feladatok a kiállítás videojáték-sejtjeihez kapcsolódóan (2008 január)

Szakmai anyagok, írások:

  • “Values and methods in computer-aided education” – előadás; MicroCad 2001
  • Hypertext in e-learning” – előadás; MicroCad 2003
  • Implementing video-games in e-learning” – előadás; MicroCad 2003
  • “A Családi-Net PC tulajdonosok felhasználói szokásai” – Kutatási Jelentések ITTK 2003
  • Videó-játékok – az e-learning potenciális élményuniverzuma” – előadás; E-learning a katonai oktatásban konferencia 2003
  • „Homo Ludens Computericus – a játékkutatás jelene és jövője” – Magyar Szociológiai Társaság Információs Társadalom konferencia - 2004
  • „Ludológia – lépések az edutaiment irányába” – előadás; E-learning a katonai oktatásban konferencia 2004
  • „A videójáték-műfajok funkcionális és ergonómiai megközelítésmódjai” – előadás; Magyar Pszichológiai Társaság konferenciája 2004
  • A hamvába halt edutainment” – Oktopusz E-learning Portál 2004
  • Első lépések az edutainment irányába” – előadás; Agria Media 2004
  • Egy ludológus széljegyzetei a videojáték-erőszak vitájához” – előadás, Médiaerőszak Konferencia 2005
  • „Elektronikus játékok az elektronikus médiumokon” – előadás III. Nemzetközi Médiakonferencia 2005
  • „Cybersportok, MMORPG-k, casual gaming” – előadás PKI Tudományos Napok 2005
  • Videojáték és kommunikáció” – előadás, HTE Távközlési klub 2006
  • „Erőszak a videojátékokban” – tanulmány – megjelenés alatt „Médiaerőszak tanulmánykötet”
  • „Barátságos internet, szilaj játékok” – előadás, IV. Nemzetközi Médiakonferencia 2007
  • „Mariotól Lara Croftig”; „Játék és erőszak”; „Játékfüggőség; „Mit tanulhatunk a játékokból?”; „Gyerekjátékok”; „Gyermekbarát játékok” – Klikk 2.0 kiállítás, Jövő Háza 2008
  • „Játékok a gépen – kalandozás az e-játékok birodalmában”; „A videojátékok gyakorlati alkalmazása az oktatásban” – VígJÁTÉK konferencia, 2008
  • „Változó tanulási környezet” – 9. e-learning fórum, 2008
  • Hasznos haszontalanság – a videojáték” - Az információs írástudás oktatásának új lehetőségei, eszközei – szakmai konferencia, 2008