GDF 2008

2008-03-19 08:49:49

Május 17.EPIC Games - Mike Capps - Az Unreal motor jelene és jövője a Gears of War és az Unreal Tournament új részeinek tükrében
Crytek - Sten Hübler, Bernd Diemer  -  Nanosuit, nem-lineáris világ és dinamikus MI – kulcsmozzanatok és kihívások a Crysis fejlesztésében. „...Amit a Far Cry óta megtanultunk.”
Eidos Hungary
- Hogyan készítsünk folytatást?
- Repülõgép és hajómodellek készítésének munkafázisai.
Jagex - A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre
Stormregion - Koncept és vizuális tervezés
Digital Reality - Filmkészítés valósidejû eszközökkel: A Digital Reality saját fejlesztésû movie editorának bemutatása
Invictus - Játékfejlesztés az ázsiai piacra
Leonardo SNS - Filmek és játékok
3D Brigade - Következõ generációs mûvészeti tartalmak készítése
Standard jegy * Részvételi lehetõség a GDF 2008 elõadásain * Ingyenes programfüzet a jegy mellé, a kívánt egyéni program (roadmap) megtervezéséhez VIP jegy * Részvételi lehetõség a GDF 2008 elõadásain * Ingyenes programfüzet a jegy mellé, a kívánt egyéni program (roadmap) megtervezéséhez * Részvételi lehetõség a konferencia után megrendezett zártkörû VIP Party-n korlátlan étel-ital fogyasztással, az elõadók, támogatók és a sajtó képviselõinek társaságában. * Rezervált VIP ülõhelyek az elõadásokon * Ingyenes parkolási lehetõség * GDF 2008 ajándékcsomag (jegyzetfüzet, toll, póló, negyed éves Computerworld elõfizetés) * Egész napos bejárás a VIP lounge-ba: elõadások alatt, elõtt, között és után frissítõk & snackbár Tovább a jelentkezési űrlapra